czwartek, 7 czerwca 2012

Błogie lenistwo:P

Od jakiegoś tygodnia mam okropnego lenia.Naprawdę nic mi się nie chcę.Zaniedbałam nawet obowiązki domowe ale dziś korzystając z wolnego dnia trochę je nadrobiłam.Wiem że dziś święto,ale gdy pracujesz,całymi dniami nie ma Cię w domu.Gdy już jesteś to dopada Cię zmęczenie i brak energii.Ona ze mnie ostatnio wyparowała.

Po zjedzeniu obiadku, zrobiłam sobie kawkę i postanowiłam coś tu skrobnąć:) Wymyśliłam sobie dzisiaj,że może zrobiłabym sobie grzywkę...rok temu "przypadkowo" zrobiła mi ją fryzjerka.Po zejściu z fotela myślałam, że się rozpłacze ale potem przeszło i nawet mi się podobało.Muszę o tym pomyśleć.Jakby co to włosy odrosną:)

No to teraz lenistwa ciąg dalszy :) jutro już trzeba wrócić do pracy:( .
A pro po, nie żebym była zagorzałym kibicem piłki nożnej ale mecz naszych to chciałabym zobaczyć.Niestety jutro zmiana druga:(  Będę nasze orzełki wspierać duchem:) Polska! Polska!

3 komentarze:

  1. Gosia i ja też mam lenia i jutro praca po 4 dniach wolnego.Ech.Ale za to pierwsza zmiana i mecz obejrzę w domku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń