niedziela, 27 maja 2012

Czytajmy!

Przyznam, że nie mam zbytnio czasu aby czytać. A powinno się. Dla mnie to nie jest żaden mus bo ja lubię czytać i sprawia mi to przyjemność. Potrzebna mi jednak do tego cisza bo podzielności uwagi to ja nie mam.Ostatnie książki zakupiłam w ...biedronce:) tak właśnie.Kieszonkowy rozmiar i niska cena (ok.12 zł), to co mi się bardzo podoba. Najbardziej wciągają mnie historie przez życie pisane. Nie zaprzeczę, że przeczytałam również wszystkie części Harrego Pottera i Sagi Zmierzch. Fantastyka też w sobie coś ma:P Najważniejsze żeby książka potrafiła wciągnąć:)



Tą już przeczytałam, chyba w dwie godzinki:) Wzruszająca opowieść o rozdzielonych w dzieciństwie siostrach, które odnalazły się w dorosłym życiu.







Ostatnia pozycja to druga książka z tej serii, którą będę czytać.Jest ich wiele więcej.Wcześniej była to "Skrzywdzona". Bardzo poruszająca, wyciskająca łzy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz