niedziela, 27 maja 2012

Może mi pomoże...?

Czytając bloga http://independentwoman92.blogspot.com/ natrafiłam na recenzję kremu matująco-antybakteryjnego polskiej firmy Jadwiga.Mam duży problem z cerą.Jest ona tłusta, świecąca z niestety licznymi wypryskami.Staram się jej kryć podkładem ponieważ są one mocno widoczne:(
Krem zamówiłam na allegro.Oto opis:
  

Krem do intensywnej pielęgnacji cery tłustej, trądzikowej i mieszanej. Osłabia pracę gruczołów łojowych bez wysuszania skóry, działa antybakteryjnie i kojąco; odblokowuje pory, oczyszcza i wygładza cerę; zapobiega powstawaniu zaskórników, ściąga pory, odświeża i nadaje ładniejszy kolor skórze. Cera staje się nawilżona i delikatna. Krem łatwo się wchłania, zapewnia matowy wygląd cery; idealny pod makijaż. Chroni przed promieniami UV;

Dzięki wyjątkowej recepturze łączy wyselekcjonowane substancje czynne: CYNK, WYCIĄGI z POKRZYWY, ŁOPIANU, BABKI LANCETOWATEJ, -o właściwościach przeciwzapalnych,, przeciwłojotokowych i dezynfekujących, oczyszcza, ściąga, poprawia ukrwienie i ułatwia gojenie naskórka.SIEMIĘ LNIANE- działa łagodząco,rozpulchniająco-zmiękczająco, reguluje rogowacenie naskórka, poprawia elastyczność, przyspiesza proces ziarninowania i regeneracji  naskórka. ALANTOINA, D-PANTENOL - PROWITAMINA B5,-działa łagodząco, kojąco, zmniejsza podrażnienia, przyspiesza gojenie ran i bliznowacenia, regeneruje, zapobiega nadmiernemu wysuszaniu się skóry, nadaje skórze miękkość i gładkość,GLINKA ZIELONA- wchłania nadmiar sebum, łagodzi stany zapalne, wygładza ślady po trądziku, zwęża rozszerzone naczynia krwionośne, oczyszcza, odkaża, ściąga i regeneruje.WIT. A- ogranicza przetłuszczanie się skóry, obkurcza gruczoły łojowe, wygładza i pojędrnia naskórek WIT. E-wychwytuje wolne rodniki.



To co zadecydowało o zakupie tego kremu to informacja o tym,że jest on używany w salonach kosmetycznych.


 
Teraz tylko stosować i  czekać na efekt:) 





A przy okazji wizyty w Rossmanie ,rozglądając się za prezentem dla mam. Mały prezent dla mnie: lakier do paznokci miss sporty w jakże oto modnym kolorze mięty.Jedna uwaga, mi niestety kolor do gustu nie przypadł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz